Om Crevita

Crevita består av erfarne og kreative medarbeidere med lang fartstid innen målrettet markedsføring, testing og webanalyse.

futuro_icons_232

Hver av våre medarbeidere har spesialkunnskap innen sine respektive fagområder, men alle kan hjelpe deg med råd om hvilke tiltak som er mest lønnsomme for deg.

Kontakt oss gjerne for en uforpliktende prat om hva vi kan gjøre for deg eller et forpliktende tilbud.

 

 

REFERANSER

Crevita har kunder som spenner om mange fagområder. Vi har nettbutikker som ønsker at vi skal øke salget deres og vi har virksomheter som kun ønsker å profilere seg på nettet.

Det som er felles for alle våre kunder er at de ønsker bedre lønnsomhet av sin satsing på internett. Og nettopp det kan vi hjelpe dem med.

Referanser sort-hvitt

her er vifuturo_icons_340

Du er velkommen til å besøke oss i Kanalveien 62 i Bergen. Våre kontorer ligger om lag 15 minutter med taxi fra Flesland eller 10 minutter med Bybanen fra Bergen sentrum.

Hold deg oppdatert

I Crevita forsøker vi til enhver tid å holde oss oppdatert på trender og utvikling innen online markedsføring og salg. Den kunnskapen deler vi gladelig med deg. Klikk på lenken under og legg inn mailadressen din, så sender vi deg informasjon om hva som rører seg både her landet og ute i verden.

Det kan lønne seg!

Felter merket med * er påkrevd

Kontakt oss

Crevita Marketing AS

 

Besøksadresse: Kanalveien 62,
N-5068 Bergen
Postadresse: Postboks 93 Kristianborg,
N-5822 Bergen
E-post: kontakt@crevita.no
Telefon: +47-55 55 77 40
Org. nr: 996 934 365 mva

 

futuro_icons_326Vil du vite mer?

Fyll ut skjemaet hvis du har spørsmål eller ønsker et tilbud

Felter merket med * er påkrevd

About usUnion_Jack

Crevita Marketing AS was established in 2011 by the founders and some key employees of Be Found (later named Maksimer), which was established in 1997 as the first SEO company in Norway.

Today, our goal is to drive focused, high-value traffic through search engines (both SEO and PPC), social media, remarketing, affiliate marketing and contectual marketing.

At Crevita, our projects start by establishing baseline and success metrics so we can measure the results of our efforts. We like to test all incoming traffic to our clients’ sites, comparing actual data to pre-defined business goals and metrics. We track performance and tune solutions based on the hard data provided by enterprise analytic tools such as Google Analytics.

Crevita is also in close cooperation  with TradeTracker.com, a market leading affiliate network in many European territories. TradeTracker Norway offer online advertisers and publishers the possibility to manage and optimise their online marketing and sales activities on a pay-for-performance basis.