PPC annonsering

PPC betyr «Pay-Per-Click» og er tekst- og billedannonser som vises når noen søker etter dine tjenester.

PPC annonsering

PPC-annonsering (eller søkemotorannonsering) er mest vanlig i søkemotorer som Google, Yahoo! og Bing, men finnes også i kataloger, blogger, portaler, nettaviser, osv. PPC betyr at du kun betaler for annonsene når noen velger å klikke på dem for å besøke nettstedet ditt. Du kan altså få mange tusen visninger av budskapet ditt uten at det koster noe.

Folkene i Crevita har mange års erfaring med å utvikle og administrere kampanjer med PPC-annonsering og kjører i dag kampanjer i flere nordiske land. Vårt mest sentrale fokus ved alle kampanjene vi administrerer er å maksimere lønnsomheten til våre kunder, altså til enhver tid sikre høyest mulig konvertering. En konvertering kan være alt fra at noen laster ned et dokument, fyller ut et skjema, sender en forespørsel eller foretar et kjøp.

PPC annonsering kan være svært lønnsomt hvis kampanjene blir satt opp og administrert på en profesjonell måte.